1995
Start pierwszego polskiego portalu internetowego www.wp.cnt.pl, którego właścicielem jest Centrum Nowych Technologii sp. z o.o.
Systematyczny rozwój: od katalogu stron internetowych do portalu horyzontalnego.
1998
Wirtualna Polska zaczyna funkcjonować w domenie wp.pl.
Udostępnienie darmowego konta e-mail.
2000
Wirtualna Polska wydaje pierwszy przewodnik po internecie (też na płycie CD).
2001
Ponad 1 milion aktywnych kont e-mail.
2002
Liczba aktywnych kont e-mail przekracza 5 milionów.
2005
WP wyznacza standardy rynkowe, zwiększając pojemność skrzynki e-mail do 256 MB.
2007
Startuje telewizja internetowa WP.TV, wraz z nią pojawiają się nowe formaty reklamowe, m.in. InStream Video Ad
WP wprowadza ofertę targetowania behawioralnego reklam.
Powstaje mobilna wersja portalu.
2008
WP.TV zostaje partnerem YouTube na rynku polskim.
2009
Portal WP udostępnia użytkownikom skrzynkę pocztową o nielimitowanej pojemności, zapewnia też możliwość wysyłania załączników do 100 MB.
2010
WP, jako pierwszy portal na rynku, uruchamia aplikację mobilną WP.PL Info na iPada.
Rusza pierwsza kampania marketingowa oparta o rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality).
Internet Standard przyznaje Wirtualnej Polsce tytuł Firmy Roku 2010.
2011
WP udostępnia pierwszą aplikację Smart TV, WP.TV dla Samsung Smart TV.
W czerwcu portal zostaje liderem w odsłonach mobilnych wśród portali. Przed końcem roku w portfolio firmy mozna znaleźć kilkanaście aplikacji mobilnych na trzy systemy operacyjne, Android, iOS, Windows Phone.
2012
Startuje nowa strona główna portalu.
Spółka rozwija działania w obszarze e-commerce i uruchamia platformę sprzedaży dla młodych projektantów, conceptshop.pl
WP, jako pierwszy portal w Polsce, udostepnia aplikację Facebook Social Reader.
2013
Wirtualna Polska umacnia swoją pozycję lidera rozwiązań mobilnych, przekraczając liczbę 200 milionów odsłon mobilnych miesięcznie.
Rusza nowa wersja Poczty WP, z nowym layoutem i wieloma nowymi funkcjonalnościami.
2014
Grupa Wirtualna Polska kończy integrację, wprowadza nowe logo, stronę główną i rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem "Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce."
Grupa WP kupuje Grupę Money i rozwija segment finansowego e-commerce.
2015
GWP kupuje radia internetowe OpenFM i PolskaStacja - uzyskuje pozycję lidera w tym segmencie rynku i wzmacnia się w obszarze rozwiązań mobilnych.
Umacnia też pozycję w kategoriach "Zdrowie, medycyna" oraz "Dzieci, rodzina". Portfolio grupy wzbogacają abcZdrowie.pl, Parenting.pl, platforma blogowa Blomedia.pl.
Przejmuje ponadto: NextWeb Media Sp. z o.o., Finansowysupermarket.pl Sp. z o.o., Allani Sp. z o.o. oraz Enovatis S.A., właściciela popularnych portali turystycznych Wakacje.pl i Easygo.pl.
Debiutuje nowe o2 - innowacyjny produkt dla Millenialsów łączący w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów.
2016
Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.pl oraz przejmuje nocowanie.pl - największego polskiego pośrednika noclegowego.