E-commerce

GWP prowadzi działalność w zakresie e-commerce zarówno przez swoje portale zawierające sekcje zakupowe z ofertami sklepów internetowych, jak również za pośrednictwem wyspecjalizowanych, tematycznych agregatorów ofert z rożnych kategorii (marketplace). Domodi i Homebook udostępniają produkty z branży mody oraz kategorii dom i wystrój wnętrz. Money.pl posiada zaś rozwinięte serwisy i narzędzia pozwalające na zakup i sprzedaż produktów oraz usług finansowych, a także na oszczędzanie środków i zarządzanie prywatnym budżetem. E-commerce Grupy WP to kompleksowe rozwiązania, gwarancja efektywnego dotarcia do odbiorcy, dostarczanie użytkownikom informacji o trendach oraz rekomendacje zakupowe.

Wideo

W strategicznym obszarze wideo Grupa WP stawia na jakościowe materiały autorskie, agencyjne, pozyskiwane od partnerów. Spółka dynamicznie rozwija obszar produkcji własnych. W Studio filmowym GWP powstają m.in. cykliczne programy informacyjne, publicystyczne, rozrywkowe. Znakomitą część formatów wideo stanowią też relacje reporterskie - w ciągu miesiąca widzowie mogą ich obejrzeć kilkadziesiąt. Obok #dziejesiewpolsce, #dziejesiewsporcie, czy #dziejesiewbiznesie, zobaczyć można m.in. "Z każdej strony" (publicystyka) "Sektor Gości", "Pressing" i "Dwójkę sędziowską" (sport), "Statisticę" (analizy społeczne, ekonomiczne, biznesowe), "Tajemnice PRL" (historia), czy #gwiazdy (lifestyle). GWP realizuje też transmisje na żywo. Tworzy ponadto spoty reklamowe, dedykowane seriale i nowoczesne materiały promocyjne na zlecenie Klientów.

Mobile

Grupa Wirtualna Polska to niekwestionowany lider w kategorii mobile. Udostępnia kilkadziesiąt serwisów przystosowanych do wygodnego przeglądania w urządzeniach mobilnych. Oferuje też aplikacje mobilne na popularne systemy operacyjne iOS, Android, Windows Phone. Użytkownicy mają wygodny dostęp do najważniejszych informacji m.in. z serwisów Wiadomości, Sport, Finanse, Moto, Tech, Film, Pogoda, Program TV i wielu innych. W mobilnej wersji dostępna jest również Poczta WP - najpopularniejszy serwis pocztowy w Polsce.

Kontent

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych, Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, m.in. money.pl, BizTok, SportoweFakty.pl. Dzięki szerokiej gamie serwisów GWP dostarcza użytkownikom zarówno treści o charakterze premium, jak i popularne, dbając o jakość prezentowanych materiałów. GWP stawia na publikacje autorskie i współpracę z renomowanymi partnerami kontentowymi.

Grupa WP posiada największą w Polsce bazę użytkowników poczty elektronicznej i nieustannie wprowadza nowe funkcjonalności w usługach WP Poczta i Poczta o2. WP Poczta, najpopularniejszy system pocztowy w kraju, to m.in. nielimitowana pojemność skrzynki, załączniki do 100 MB, zintegrowany z systemem zdalny WP Dysk. Poczta o2 to: możliwość czatu online z innymi użytkownikami, integracja z serwisem Facebook, opcja oglądania w treści wiadomości filmów z serwisu YouTube. Obie poczty oferują szereg rozwiązań dla biznesu, jak możliwość wysyłania przesyłek autoryzowanych czy dopasowanie usług reklamowych do profilu i zainteresowań użytkowników, przy jednoczesnym poszanowaniu ich prawa do ochrony prywatności.