Małgorzata Ohme w Grupie Wirtualna Polska

Małgorzata Ohme w Grupie Wirtualna Polska

Małgorzata Ohme dołączy do zespołu Grupy Wirtualna Polska. Od 1 września obejmie stanowisko Szefa Programowego Obszaru Lifestyle GWP. Będzie odpowiadać m.in. za linię programową obszaru, podlegającego bezpośrednio Paulinie Górskiej, Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Wideo.

CZYTAJ DALEJ

Tomasz Machała w Wirtualnej Polsce

Tomasz Machała w Wirtualnej Polsce

Od 1 listopada do Grupy Wirtualna Polska dołączy Tomasz Machała. Obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzającego obszarem Wiadomości i Biznes. W Grupie WP Machała odpowiadał będzie m.in. za współtworzenie i realizację strategii serwisów informacyjnych i finansowych. Podlegać mu będą m.in. strona główna, serwisy ekonomiczne i publicystyczne Grupy, w tym WP Wiadomości, WP Opinie i Money.pl.

CZYTAJ DALEJ

WP Opinie stawiają na pluralizm

WP Opinie stawiają na pluralizm

Opinie, działające do tej pory jako sekcja WP Wiadomości, ruszają jako autonomiczny serwis. WP Opinie stawiają na mocne nazwiska, wysokiej jakości publicystykę, pogłębione analizy, obszerne wywiady i autorskie felietony. WP Opinie zaczynają się tam, gdzie kończą wiadomości, informacje w portalu. Są rozszerzeniem, dopełnieniem i pogłębieniem treści, które można znaleźć w newsowych częściach Wirtualnej Polski.

CZYTAJ DALEJ

WP SportoweFakty najpopularniejszym serwisem sportowym podczas Euro 2016

WP SportoweFakty najpopularniejszym serwisem sportowym podczas Euro 2016

Najpopularniejszy serwis domenowy w Polsce. WP SportoweFakty zanotowały podczas Euro 2016 największą liczbę użytkowników oraz odsłon. Najbardziej też, spośród serwisów portalowych, angażowały internautów (liczba PV/ RU). Podczas trwania mistrzostw (10.06-10.07. 2016) średnio dziennie WP SportoweFakty oglądało ponad półtora miliona użytkowników. Średnia liczba generowanych przez nich odsłon wynosiła każdego dnia ponad 10,4 miliona.

CZYTAJ DALEJ

Startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski - #dzjejesiewpolsce

Startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski  - <i>#dzjejesiewpolsce</i>

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej WP, #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

CZYTAJ DALEJ

Wirtualna Polska przejmuje nocowanie.pl - największego polskiego pośrednika noclegowego

Wirtualna Polska przejmuje nocowanie.pl - największego polskiego pośrednika noclegowego

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 75% udziałów nocowanie.pl - krajowego lidera rynku pośrednictwa noclegowego i jednocześnie jednej z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych w sieci. Grupa WP kontynuuje tym samym inwestycje w e-commerce, istotnie wzmacniając swoją pozycję w segmencie turystycznym. W grudniu 2015 r. GWP przejęła Enovatis, największego i najszybciej rozwijającego się agenta turystycznego online, właściciela serwisu wakacje.pl

CZYTAJ DALEJ

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Wirtualnej Polsce

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska z codziennym programem live #dziejesienaeuro z dwóch studiów telewizyjnych: w La Baule i Warszawie. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej prosto ze studia wydawcy we Francji, codziennie komentować będą sportowe osobowości - Kamil Kosowski i Maciej Żurawski. W gronie ekspertów Wirtualnej Polski znajdą się zawodnicy, trenerzy, pasjonaci piłki nożnej, m.in. Jan Tomaszewski, Jerzy Kryszak, Michał Probierz, Radosław Kałużny, Maciej Terlecki, Adam Godlewski.

CZYTAJ DALEJ

Wystartowała nowa odsłona serwisu WP Kobieta

Wystartowała nowa odsłona serwisu WP Kobieta

Nowa WP Kobieta łączy w sobie cechy aplikacji mobilnej i serwisu internetowego z elementami charakterystycznymi dla social mediów. To produkt o magazynowym układzie i personalizowanych mechanizmach prezentowania treści. Zmiana oznacza też nową jakość w dziedzinie kontentu, redefiniując pojęcie ?styl życia?. Relaunchowi WP Kobiety towarzyszy wprowadzenie unikatowych możliwości reklamowych.

CZYTAJ DALEJ

Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.pl

Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.pl

Grupa WP sfinalizowała pierwszą akwizycje w 2016 roku. Nabyła 100% udziałów w TotalMoney.pl sp. z o.o., właścicielu wiodącej porównywarki finansowej TotalMoney.pl. Grupa WP ugruntowuje tym samym pozycję lidera tego segmentu rynku finansowego e-commerce i robi następny krok w kierunku budowy kompleksowego ekosystemu generowania leadów dla instytucji finansowych.

CZYTAJ DALEJ

WP Data Power. Nowe zaawansowane narzędzie reklamowe wykorzystujące siłę danych

WP Data Power. Nowe zaawansowane narzędzie reklamowe wykorzystujące siłę danych

Grupa Wirtualna Polska wprowadza do oferty reklamowej nowe produkty oparte o dane o swoich użytkownikach. WP Power Audience, WP Power Effect i WP Power Max dostępne są w ramach zaawansowanej platformy WP Data Power. Pozwala ona na integrację danych GWP z danymi reklamodawcy i jego partnerów, co w połączeniu z autorską metodologią analizy danych, opracowaną przez WP, gwarantuje precyzyjne tworzenie grup docelowych i optymalny zasięg (powierzchnia Grupy i zewnętrzna).

CZYTAJ DALEJ

#dziejesienazywo: oceniamy 100 dni rządu

#dziejesienazywo: oceniamy 100 dni rządu

W najbliższy wtorek w specjalnym wydaniu #dziejesienazywo wywiad z Prezydentem Andrzejem Dudą prosto z Pałacu Prezydenckiego. W porannym paśmie publicystycznym WP gościć będą także były Prezydent RP Bronisław Komorowski, liderzy opozycji: Grzegorz Schetyna, Ryszard Petru, Władysław Kosiniak-Kamysz oraz Paweł Kukiz, Mariusz Błaszczak, Kornel Morawiecki iTomasz Siemoniak.

CZYTAJ DALEJ

Direct.money.pl łączy Polaków ze światem finansów. Nowocześnie i rzetelnie.

Direct.money.pl łączy Polaków ze światem finansów. Nowocześnie i rzetelnie.

Wystartowała nowa odsłona direct.money.pl. Marka, pod którą Grupa WP prowadzi działalność w obszarze e-commerce'u finansowego, stawia na zasięg, profesjonalizm, nowoczesne narzędzia. Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1000 produktów finansowych 140 instytucji i program afiliacyjny, w kramach którego działa 3500 partnerów. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania "Łączymy Polaków ze światem finansów". Aktywności te poprzedził rebranding marki.

CZYTAJ DALEJ

Orły 2016 - trwa głosowanie użytkowników Wirtualnej Polski

Orły 2016 - trwa głosowanie użytkowników Wirtualnej Polski

Już 7 marca poznamy laureatów Orłów, Nagród Polskiej Akademii Filmowej. WP została partnerem tegorocznej, 18. edycji konkursu. Podczas uroczej gali wręczona zostanie niecodzienna nagroda, Nagroda Użytkowników Wirtualnej Polski. W serwisie WP Film do końca lutego głosować można na jedną z trzech produkcji nominowanych do tytułu "Najlepszy Film".

CZYTAJ DALEJ

Grupa WP współpracuje z Grupą ELEVEN SPORTS NETWORK

Grupa WP współpracuje z Grupą ELEVEN SPORTS NETWORK

Grupa WP i ELEVEN SPORTS NETWORK podpisały umowę o współpracy, dotyczącą dystrybucji wybranych fragmentów treści kanałów Eleven i Eleven Sports w Wirtualnej Polsce. Dzięki porozumieniu użytkownicy WP SportoweFakty mogą nieodpłatnie oglądać, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej serwisu, wybrane, najlepsze akcje ze sportowych wydarzeń z najwyższej półki, transmitowanych na antenach obu stacji.

CZYTAJ DALEJ

Niemal 1300 szkół wzięło udział w konkursie WP "Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie"

Niemal 1300 szkół wzięło udział w konkursie WP "Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie"

Aż 1270 szkół wzięło udział w ogólnopolskim konkursie promującym bezpieczne korzystanie z sieci. Dwie zwycięskie placówki: SP nr 9 w Legnicy i SP nr 1 im. Władysława Jagiełły w Strykowie, otrzymają od WP wyposażenie sal komputerowych - nowoczesne tablety HP z klawiaturą, przystosowane do nauki w szkole. Dodatkowo, wyekwipowane zostaną stanowiska pracy nauczycieli laureatów konkursu.

CZYTAJ DALEJ

Rusza studio telewizyjne WP podczas MEN'S EHF EURO 2016 Poland

Rusza studio telewizyjne WP podczas MEN'S EHF EURO 2016 Poland

Redakcja WP SportoweFakty uruchamia w Krakowie studio telewizyjne. Codziennie o godz. 11:00 na stronach serwisu sportowego WP obejrzeć będzie można bezpośrednie relacje z Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 oraz z obozu reprezentacji Polski. W studio gościć będą komentatorzy, sportowcy, eksperci... Dodatkowo, 25 stycznia, bezpośrednio z Krakowa nadany zostanie specjalny odcinek popołudniowego programu live GWP, #dziejesienazywo.

CZYTAJ DALEJ

O2 nominowane do Mobile Trends Awards

O2 nominowane do Mobile Trends Awards

Zaledwie trzy miesiące od startu w nowej odsłonie, serwis O2 został nominowany do prestiżowej nagrody Mobile Trends Awards 2016 w kategorii "Portal mobilny". Głosowanie internautów potrwa do 29 stycznia. Wręczenie nagród odbędzie się 18 lutego 2016 roku podczas uroczystej gali.

CZYTAJ DALEJ

#dziejesienazywo w odświeżonej odsłonie

#dziejesienazywo w odświeżonej odsłonie

Do grona prowadzących codzienne poranne pasmo publicystyczne Grupy WP dołączyli dwaj cenieni dziennikarze, Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek, wprowadzono również nowe segmenty programu. #dziejesienazywo emitowany jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-10:00.

CZYTAJ DALEJ

Wirtualna Polska za 84 mln zł przejmuje wakacje.pl

Wirtualna Polska za 84 mln zł przejmuje wakacje.pl

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 100% akcji w spółce Enovatis S.A. - liderze rynku turystyki online w Polsce, właścicielu popularnych portali turystycznych wakacje.pl i easygo.pl. Grupa WP kontynuuje tym samym inwestycje na rynku e-commerce w Polsce, wchodząc tym razem w dynamicznie rozwijający się segment turystyki online.

CZYTAJ DALEJ

O2 najmocniejszą marką w rankingu Rzeczpospolitej

O2 najmocniejszą marką w rankingu Rzeczpospolitej

W opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita rankingu mocy marek, O2 zostało uznane za najmocniejszą markę w kategorii usługi i działalność d eweloperska.O2 zostało docenione za świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż marki.

CZYTAJ DALEJ